19 January 2011

DimqSq Aq mqSih Kecil...part 1

Di mqsq Aq mqsih KecI
Hmmmm...
ada banyak yg perlu diluahan..
tpi tahlah, mgkin aku patut simpan dulu..
Oppss... sowey, lupe lak..
ASSALAMUALAIKUM
(^_^)v

disebabkan ini langkah pertama dalam blogger..
better aku cerita tentang diri aku
boleh, kan??
ahhh.. bukan kowunk kisah pun kan....

Aq ataw Azique ataw Haziq

Pada 23/10/1992... Emma bte, Md. Jais telah melahirkan aq,
dengan penuh rase kasih dye bg name aku Muhammad Haziq...
dye suke name tu sbb nama itu bermaksud "CERDIK"..
aku pun tak pasti ape yg ummi aq harapkan tercapai pun ataw tidak
tpi aq akan buat dye bangge suatu hari nanti...

THE END..

eh eh eh ttibe jew.. blum HABIS DAA...
ummi aku ckp mase aku kecik sorang manje dan mengade-ngade..
tahlah.. aku pun tak tawu...
dan ske mandi hujan... ade je hujan, ade je aku..
hahahaha.. klaka plak memori tu..
shampai lah aku kene semput..
dah taubat...bawa shampai ke besar taw.

hmmm, mase tadika dulu...Atuk dan nenek amek
diowunklah yang jge aku
time urh kat Bandar Tun Hussein Onn
time urh mcm anak raja..
ape aku nak sume dapat...asalkan aku rajen blaja
huhuhuhu
kenangan yg tak dapat aku lupakan ialah
mase tadika lg, aku dah kenal cinta...
pelikkan?
ade lah jiran sebelah rumah nie...name dye aliza (tak silap aku lah)
dye chumel bangat...huhuhu..pertama kali kitowunk jumpa
twus jdi kawan rapat..
mcm belangkas... aq kuar umah jew msty dye nak ikowt.
nenek aku ckp
da besar nnti bcinta lah kowunk
time urh tak tawu pape kan....
so enjoy jelah ngan dye....
ttibe ade satu part..
dye kena mrah ngan mak dye...
hmmm... dye nampak aku... trus lari kat aku
peluk aku smpai tak bernafas
hadeyyy..
dye nangis aku bg lah tisu...
dye tanak so aku kesat kan lah....
mata bertentang mata lah...
dye peluk jew aku
mak dye panggil sowh balikkk...
aku pun tarik lah tangan dye, dye genggam tangan
sambil senyum...
ishhhh... mase kcil kan...huhuhu
dalam aty bdebar-debar kowt...
semenjak tu, kitowunk bcinta...
indahnye...
Huhuhuhu.. setaun dua lepas tu.. aku kembali ke pangkuan kuarge
hah... sdey taw... shampai lorhh nie tak jmpe da...
harap bertemu juga akhirnya..


BerSambungggg....

No comments:

Post a Comment