22 April 2012

Ada hikmah...

Ada Hikmah...
Ianya bukan sesuatu yang boleh diterang kan melalui lafaz atau kata...
   Tapi ianya dirasa melalui hati, berjuta definisi dihuraikan tapi tak sempurna...
Kerna cinta itu indah bila dirasa bukan dengan kata-kata....


Untuk Hikmah...
Ianya tak sempurna, tapi terima kasih kerna beri ku peluang...
   Tapi ku cuba sedaya upaya sehingga aku lah lelaki itu dan tiada lain lagi..
Kerna rindu aku, cinta aku, sayang aku, kasih aku takkan pernah hilang.....

Cinta Hikmah...
Ianya indah... ehhh bukan... cantik? bukan juga... aku pun tak pasti...
   Tapi ianya hanya dapat didefinisikan oleh aku bila aku bersamanya...
Kerna dia lah satu-satunya puteri yang bertakhta di hati....




2 comments:

  1. Kau mengangkat aku yang serba kekurangan ini setinggi langit...semoga direstui Allah SWT gerbang yang akan kita langkahi tidak lama lagi..Amin..

    ReplyDelete
  2. Ternyata aku bukan yang terbaik..ternyata aku bukan yang paling ko cintai...terlalu ramai gadis yang hadir dlm hidupmu.meski ku bukan cinta pertamamu...tapi kau canangkan padfaku bahwa aku lah yang paling kau kenang..akan tetapi kau berdusta...

    ReplyDelete